LA FILOSOFIA DE LES RP

LES FUNCIONS SOCIALS DE LES RRPP

Una de les filosofies més importants dins de les RP, és la
que exerceixen en dur a terme diferents accions per:

1- Intentar humanitzar les empreses.

2- Aconseguir que les entitats siguin sensibles a l’entorn bàsic.

3- Resoldre conflictes socials. Avançant-s’hi. Fer que les entitats dialoguin per a poder resoldre conflictes socials.

4- Busquem que les entitats/organitzacions/empreses treballin per a l’interès públic, i que s’impliquin en activitats d’interès cultural. Intentem posicionar l’entitat com a ciutadà i que desenvolupi una acció de benefici social.

Això és el que estàn duent a terme la marca francesa Peugeot. El passat any 2012 van posar en marxa el programa Imagination by Peugeot a Argentina. El programa consisteix en fer diverses activitats de RSC relacionades amb problemes de la societat. Segons diuen a la seva web “trabaja sobre cuatro territorios principales: Seguridad Vial, Valores, Educación y Medioambiente”.

Imatge

Amb aquestes quatre arèes podriem dir que engloben les 4 funcions socials bàsiques de les RP.

Amb la branca de Seguretat Vial, demostrem que l’entitat és sensible al que passa al seu entorn.

Amb la de Valors, estem humanitzant l’empresa, li estem donant uns valors associats a la marca.

Amb Educació, intentem resoldre conflictes socials a través de implementar tallers de capacitació laboral.

I finalment, amb l’eix de Mediambient, estem fent que l’entitat treballi per un bé d’interes públic. Peugeot a firmat un acord on es compromet a dur a terme una sèrie de mesures per reduir la contaminació dels seus vehicles, fent una aposta a favor del medi ambient.

Web oficial http://www.peugeot.com.ar/imagination-by-peugeot/

Revista imagen http://www.relacionespublicas.com/noticias/1978/peugeot-argentina-present-su-programa-de-rse-imagination-by-peugeot.html

Deixa un comentari